„Marketing în competiție”: doi gălățeni reprezintă UDJG la hackathon-ul MarketingMavericks!

O echipă formată din doi studenți ai Facultății de Economie (FEAA), din cadrul Universității „Dunărea de Jos” din Galați, participă la hackathon-ul MarketingMavericks!
Este un eveniment competițional care se desfășoară online, este organizat de Digieduhack și susținut de Simbound și Inno Oppo.
Ajunsă la a treia ediție, competiția(hackatonul) reunește opt echipe de studenți din întreaga lume, gata să-și demonstreze abilitățile și creativitatea în marketingul digital.
„Acest eveniment palpitant invită echipe de 2-3 studenți, fiecare reprezentând universitatea lor, să se cufunde adânc în lumea dinamică a marketingului digital. Folosind o platformă de învățare experiențială ghidată de cea mai recentă pedagogie, participanții își vor dobândi și perfecționa abilitățile în domenii cheie, cum ar fi Marketingul pentru motoarele de căutare, Managementul paginilor de destinație, Marketingul prin e-mail, Managementul comunității online și Marketingul afiliat.”
Anul acesta, competiția se desfășoară în perioada 14-15 noiembrie 2024. Echipele participante reprezintă universități din: Australia, Belgia, Italia, India, Filipine, România, Senegal, Tunisia.
* „Hackathon-ul Marketing Mavericks este lansat de Simbound Digital Marketing Hackathon”, un eveniment global, dinamic, conceput să împingă limitele inovației în marketingul digital.
Timp de 48 de ore, echipele universitare se vor scufunda în provocările de comerț electronic folosind platforma noastră simbound gamified, acoperind domenii cheie precum: Marketingul motorului de căutare; Managementul Paginii de Landing; E-mail Marketing; Managementul comunității online și marketingul afiliat.
Acest hackathon nu este doar o competiție, este o oportunitate de a îmbunătăți abilitățile de marketing digital, de a promova creativitatea și de a câștiga o experiență practică de neprețuit.
Leave a comment