Necesități principale ale antreprenorilor în procesul de digitalizare a companiilor

Acestea au rezultat în urma unui sondaj privind digitalizarea IMM-urilor din România. 
Ca parte a strategiei privind susţinerea digitalizării IMM-urilor, Consiliul Național al Întreprinderilor Private Mici și Mijlocii din România – CNIPMMR și Visa au realizat,anul trecut, o consultare sub forma unui sondaj derulat prin intermediul Google Forms, la care au participat 534 de respondenți – firme micro, mici, mijlocii şi mari – din toate ramurile de activitate şi zonele țării.
FireShot Capture 042 - Sondaj-1Potrivit datelor făcute publice, mare parte dintre repondenți consideră că procesul de digitalizare reprezintă un factor important pentru companiile lor. Mai sunt, însă, participanți (la sondaj – 9,7%) care au declarat că acest aspect este neimportant.
Cât privește angajații, un procent important dintre aceștia sunt deschiși procesului de digitalizare în compania în care lucrează, chiar dacă unii dintre ei văd și o amenințare, dincolo de oportunitatea de a digitaliza activitatea și procesele de muncă.
FireShot Capture 043 - Sondaj-2Ce este de subliniat în urma realizării acestui sondaj este faptul că peste jumătate dintre repondenți au indicat drept o urgență și principală necesitate, totodată, în domeniul digitalizării, modernizare și actualizarea instituțiilor statului, cât și asigurarea comunicării virtuale a agenților economici cu instituțiile de stat.

  • acordarea de deduceri fiscale pentru cheltuielile cu digitalizarea (47,8%),
  • finanțarea cursurilor de perfecționare în domeniul digital pentru angajați (32,8%),
  • acordarea de vouchere pentru achiziția de echipament IT (31,3%),
  • proiecte pentru extinderea spațiului național pentru internet (25,4%)

au fost alte puncte subliniate de antreprenori ca necesități principale pe agenda procesului de digitalizare a companiilor românești.

0

Din aceeasi categorie

Leave a comment

Your email address will not be published.

*